Resor

Som medlem i Försvarsförbundet kan du resa till förmånliga priser med Tallink Silja och Viking Line.

Resor_thinkstock.

Foto: Thinkstock

Tallink Silja Line

Som medlem i Försvarsförbundet har du upp till 20 procent rabatt på kryssningar och 15 procents rabatt på konferenser.

Erbjudandet gäller på utvalda kryssningar samt reguljärresor till Tallinn (upp till A Premium-hytt), Helsingfors, Åbo och Åland (upp till A-hytt). Gäller ej specialkryssningar eller utvalda datum under högsäsong. Antalet platser per avgång är begränsade. Bränsletillägg tillkommer.

Du erhåller 15 % rabatt på Tallink Silja AB:s Grupp- och Konferensprodukter samt affärsresor (ej i Commodore Class eller sviter).

Vid grupp- & konferensresor, reguljära affärsresor och kryssningar med hotellövernattning i Finland, Estland och Lettland erhålles rabatt på båtresa och hytt samt det specialpris på Tallink hotels samt de hotell som Tallink Silja AB samarbetar med och är specificerade i Tallink Siljas resekataloger eller webbsidor.

Läs mer hos Tallink Silja Line

Boka med medlemsrabatt

Viking Line

Som medlem i Försvarsförbundet erbjuds du förmånliga priser på nöjes- och konferenskryssningar.

Läs mer och boka till medlemsrabatt