Om webbplatsen

Försvarsförbundets ambition är att ha en tillgänglig och lättnavigerad webbplats, där du hittar det du söker.

Tillgänglighet

Försvarsförbundets ambition är att ha en tillgänglig webbplats. Webbplatsen är gjord i EpiServer och responsiv, vilket betyder att  det ska vara lätt att ta del av webbplatsens information oavsett om du besöker den via din telefon eller dator.

Det ska också vara enkelt att hitta och förstå sidans innehåll.

Pdf-filer

För att kunna läsa de pdf-dokument som finns på vår webbplats behöver du ha Acrobat Reader installerat på din dator. Ladda hem Acrobat Reader här

Med hänsyn till din integritet som besökare hos oss använder vi inga trackers eller analysverktyg och delar ingen information om webbplatsen till någon annan.

Vi lagrar inte några personuppgifter och vi överför inte några uppgifter till tredje land.

Om du inte godkänner att kakor används

Du som besökare ska alltid ge ditt samtycke till att kakor används innan de lagras eller hämtas. Du kan neka användandet av kakor genom att göra vissa inställningar i din webbläsare. Total eller delvis avstängning av kakor är enkelt att genomföra men det kan få en del konsekvenser. Du kan till exempel inte längre logga in.

Läs mer om hur vi använder kakor på webbplatsen.

Har du frågor?

Hör gärna av dig till oss: info(at)forsvarsforbundet.se / 08-402 40 00.

Vill du läsa mer om kakor och vad lagen säger? Post och telestyrelsen har bra information om detta