Kontrollera dina uppgifter på Mina sidor

D et är viktigt att vi har rätt uppgifter till dig. Därför ber vi dig kontrollera att uppgifterna vi har till dig fortfarande stämmer. Detta gör du enklast på Mina sidor. Speciellt viktigt är detta för dig som är en av dem som vid årsskiftet flyttade från FMV till Försvarsmakten eller bytte organisationsenhet inom Försvarsmakten, då du kan ha fått ny förening och förtroendevalda.

Logga in på Mina sidor och kontrollera att dina uppgifter, som adress, lön och mejladress stämmer. Det är viktigt att vi har rätt uppgifter till dig.

Ny arbetsgivare eller organisationsenhet vid årsskiftet?

• Byter du från FMV till Försvarsmakten innebär det att du från årsskiftet kommer tillhöra en annan förening än du gjort tidigare, och därmed också får nya förtroendevalda.
  • För dig som byter organisationsenhet inom Försvarsmakten kan det innebära att du kommer tillhöra en annan förening än vad du gjorde innan årsskiftet.

Logga in på Mina sidor för att se vilken förening du nu tillhör. Här kan du också se dina närmsta förtroendevalda.

Vid frågor eller funderingar, kontakta i första hand din förening men det går också bra att kontakta kansliet.