Förening 510 på Försvarshögskolan vinnare av förbundsveckan 2017

F örsvarsförbundets yngsta förening, 510 på Försvarshögskolan, är vinnare av bäst genomförda förbundsvecka 2017 och får därmed 7 000 kronor till föreningen. Stort grattis!

Motiveringen lyder:

Föreningen har använt sig av de verktyg som finns på ett utomordentligt vis. Via mejlutskick både till medlemmar och icke medlemmar har de informerat om förbundsveckan. Medlemmarna uppmuntrades att ta med icke medlemmar till föreningens aktiviteter och få en present. Föreningen har använt förbundets tipspromenad där det delades ut godis samt förbundets give away-prylar.
Aktiviteterna under veckorna har gjort att Försvarsförbundet har synts både bland medlemmar och icke medlemmar på arbetsplatsen.

Juryn består av

Håkan Sparr, förbundsordförande
Björn Engren, ordförande förening 55 Försvarsmakten
Yvonne Wandlandh, ledamot förening 330 FMV

Såhär kan din förening tävla om 7 000 kronor

Din förening kan vara med och tävla om 7 000 kronor för bästa förbundsvecka. För att kunna delta ska din förening rapportera in föreningens aktiviteter under veckan senast 9 november. Detta blir sedan underlag för juryns bedömning av vinnare.

Läs mer om förbundsveckan