Missa inte förbundets konferenser i höst

V i ordnar två intressanta konferenser i höst. En arbetsmiljökonferens, speciellt för dig som är skyddsombud samt en värvningskonferens för dig som är värvningsansvarig i din förening.

Arbetsmiljökonferens, 8 november

I november genomför Försvarsförbundet för första gången en arbetsmiljö-konferens, speciellt riktad för dig som är skyddsombud. Du kommer få lyssna på intressanta föreläsare och få möjlighet att diskutera aktuella frågor. Syftet med konferensen är att du ska få en ännu bättre grund att stå på när du sedan kommer tillbaka till din arbetsplats. Läs mer här.
Sista anmälningsdag: 6 oktober.

Värvningskonferens, 22 november

Vi kommer bland annat diskutera och prata om varför det är viktigt att vi blir fler medlemmar, hur vi ska kunna nå dit tillsammans samt öva på argumentation och invändningsteknik. Värvningskonferensen riktar sig främst till dig som är värvningsansvarig. Läs mer här.
Sista anmälningsdag: 23 oktober.

Anmälan

Anmäl dig via din förenings studieorganisatör eller intresseanmäl dig direkt på kurssidan. Glöm inte att meddela din förening att du gjort en intresseanmälan. Föreningen måste nämligen godkänna din anmälan för att den ska vara giltlig.