Vi firar 100 år - tävla och vinn fina priser under hela året!

I år fyller Försvarsförbundet 100 år. Det vill vi fira tillsammans med dig! Under hela 2019 kan du tävla och vinna fina priser. Nya tävlingar och priser presenteras här varje månad. Du behöver inte vara medlem för att tävla.

Tävling mars: Värva flest nya medlemmar och vinn presentkort på upplevelse till ett värde av 1 000 kronor.

Tävlingen

Du som under mars månad värvar flest nya medlemmar till förbundet är med och tävlar om ett presentkort på en upplevelse till ett värde av 1 000 kronor. Det finns ett stort antal upplevelser att använda presentkortet till. Är ni flera som värvat lika många kommer en vinnare dras bland er.

Du uppger ditt namn som värvare direkt i den nya medlemmens medlemsansökan, antingen på ansökningssidan vår hemsida eller på pappersblanketten. Det är viktigt att ansökan kommer in till oss under mars för att vara giltlig i denna tävling.

Du vet väl att du också, förutom denna tävling, får en avgiftsfri medlemsmånad för varje medlem du värvar? Läs mer om det här.

Vinst

Denna månad tävlar du om ett presentkort på en upplevelse. Vinnaren kontaktas några dagar efter att tävlingen är avslutad.

Så här tävlar du

Försvarsförbundets personuppgiftshantering i samband med deltagande i tävlingen

Genom att delta i tävlingen intygar du att du har tagit del av samt förstått hur Försvarsförbundet behandlar dina personuppgifter. De uppgifter du lämnar om dig själv i samband med insändande av bidrag kommer att behandlas för att kunna administrera tävlingenVi spar dina uppgifter i 3 månader, därefter raderas de. Dina uppgifter lämnas inte ut till annan.

För att delta i denna tävling behöver du vara medlem hos oss och över 18 år.

Du uppger ditt namn som värvare direkt i den nya medlemmens medlemsansökan, antingen på ansökningssidan vår hemsida eller på pappersblanketten. Det är viktigt att ansökan kommer in till oss under mars för att vara giltlig i denna tävling.

Vinnaren i februari månads tävling

Stort grattis Marcus Liberg i Enköping som vann februaris tävling och hittade flest av de 9 jubileumsloggor som vi hade placerat ut på vår hemsida!

Vinnaren i januari månads tävling

Stort grattis till Elisabeth Nysjö i Västerås som vann januaris tävling med sin slogan: "Skydd och trygghet som består, för dig som tillhör en värnande yrkeskår - Försvarsförbundet 100 år".