Vi firar 100 år - tävla och vinn fina priser under hela året!

I år fyller Försvarsförbundet 100 år. Det vill vi fira tillsammans med dig! Under hela 2019 kan du tävla och vinna fina priser. Nya tävlingar och priser presenteras här varje månad. Du behöver inte vara medlem för att tävla.

Tävling januari: Slogan som innehåller "Försvarsförbundet 100 år"

Tävling

Vi vill ha din bästa slogan som innehåller orden "Försvarsförbundet 100 år". Vi behöver ditt bidrag senast 31 januari. Nedan kan du se hur du gör för att tävla.

Vinst

Denna månaden tävlar du om ett presentkort på en tidningsprenumeration. Presentkortet har ett värde av 399 kronor och du kan välja mellan en mängd olika titlar.

Vinnaren kontaktas några dagar efter att tävlingen är avslutad.

Så här deltar du

Försvarsförbundets personuppgiftshantering i samband med deltagande i tävlingen

Genom att skicka in ditt bidrag och delta i tävlingen intygar du att du har tagit del av samt förstått hur Försvarsförbundet behandlar dina personuppgifter. De uppgifter du lämnar om dig själv i samband med insändande av bidrag kommer att behandlas för att kunna administrera tävlingenVi spar dina uppgifter i 3 månader, därefter raderas de. Dina uppgifter lämnas inte ut till annan.

Genom att delta i tävlingen godkänner du också att vi vid eventuell vinst kan komma att presentera dig med namn på vår hemsida, sociala kanaler samt/eller medlemstidning.

Mejla ditt bidrag till: tavla(at)forsvarsforbundet.se senast 31 januari. Ange förnamn, efternamn, postadress samt mejladress. Du behöver inte vara medlem hos oss för att få delta i tävlingen, men du måste vara över 18 år. Märk mejlet "Januari".