Förbundsveckorna

V arje år har Försvarsförbundet en eller flera förbundsveckor då vi alla ska passa på och synliggöra förbundet så mycket som möjligt.

Under förbundsveckorna 2017 (v 41-43) var dessa erbjudande aktuella:

Tipsa oss om din kollega och få en trisslott: Under förbundsveckorna fick du som tipsade oss om en ny medlem en trisslott– oavsett om kollegan blev medlem eller inte. (Personen du tipsar om måste uppfylla förbundets krav för medlemskap. Erbjudandet gäller för samtliga medlemmar i Försvarsförbundet).

Värva och vinn en julbordskryssning med Birka Cruises. Bland dem av förbundets medlemmar som värvar flest nya medlemmar under perioden drar vi 3 vinnare som får ett presentkort på julbordskryssning för 2 personer med Birka Cruises.

Skicka in en bild till kansliet: Vi ville gärna få in bilder när föreningarna genomförde aktiviteter under veckorna för att kunna dela i förbundets kanaler.

Vinn 7 000 kronor till föreningen: Din förening kan vara med och tävla om 7 000 kronor för bästa förbundsvecka. För att kunna delta ska din förening rapportera in föreningens aktiviteter under veckan senast 9 november. Detta blir underlag för juryns bedömning av vinnare.