Hotell

S om medlem i Försvarsförbundet har du rabatterade priser på flera hotell och hotellkedjor.

Elite Hotels

Som medlem i Försvarsförbundet erbjuds du rum till 25 procent rabatt.

Erbjudandet gäller helger och lov samt Elites sommarperiod för privat bruk och gäller ett begränsat antal rum per dag. Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter och avtal. Barn under 5 år bor gratis, barn 6–15 år bor för 100 kr/natt och barn 16–18 år bor för 200 kr/natt. Läs mer här!

Boka

Detta gäller i hela kedjan och kan bokas via Elites hemsida. Där kan du också se tillgänglighet. Uppge kampanjkod PROTCO vid bokning.

Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels har fler än 160 hotell på hundra destinationer i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Som medlem i Försvarsförbundet får du alltid 15 procents rabatt på alla rum under helger om du anländer fredag, lördag eller söndag.

Rabatten gäller även under skollov, som exempelvis sportlov, påsklov, sommarlov, höstlov och jullov. Under loven erbjuds rabatten under hela lovperioden, det vill säga alla dagar i veckan.

Läs mer och boka här

Örlogshotellet

Som anställd i försvarsnära myndigheter har du rabatt på Örlogshotellet.

Hotellet som ligger på Teatergatan i centrala Stockholm ägs av Stiftelsen Drottning Victorias Örlogshem. Hotellet har cirka 50 rum. Enkelrum kostar bara  700 kronor/natt och dubbelrum 1000 kronor/natt. Frukost ingår i priset.

Boka

Uppge att du är anställd i en försvarsnära myndighet när du bokar och kom ihåg ditt tjänstekort eller liknande vid incheckningen. Läs mer och boka här