Juridisk trygghet - avtal24

O avsett vilket skede i livet du befinner dig i är det klokt att fundera över din juridiska situation. Tack vare förbundets samarbete med avtal24 kan du som medlem enkelt se över din situation och skriva de avtal du behöver.

Familjejuridisk trygghet för dig som är medlem i Försvarsförbundet

Försvarsförbundet och avtal24 samarbetar för att du som medlem ska få klarhet i vad som gäller i just din situation och sedan få hjälp att på ett enkelt sätt skriva de avtal som just du kan tänkas behöva.

Dina förmåner som aktiv medlem i Försvarsförbundet

• 30 minuter kostnadsfri familjejuridisk rådgivning. Tillsammans med en jurist går du igenom vad som gäller i just din situation. BOKA HÄR.
  • Du får skriva testamente, äktenskapsförord, samboavtal, skuldebrev och gåvobrev helt kostnadsfritt online.
  • Du får skriva ovanstående avtal tillsammans med en jurist till ett fast pris på 995 kr per avtal.
  • Dessutom får du 20 % rabatt på samtliga övriga avtal

Dina förmåner som pensionärsmedlem i Försvarsförbundet

• 30 minuter kostnadsfri familjejuridisk rådgivning. Tillsammans med en jurist går du igenom vad som gäller i just din situation. BOKA HÄR eller ring avtal24 på 0771-24 00 24.
  • Du får skriva testamente och gåvobrev helt kostnadsfritt online eller tillsammans med en jurist för 1 990 kr per avtal.
  • Dessutom får du 20 % rabatt på samtliga övriga avtal

Ta del av dina förmåner

Registrera dig på avtal24.se/forsvarsforbundet för att ta del av dina förmåner och skriva de avtal just du behöver. Du förbinder dig inte till något i samband med registreringen.

Om avtal24

På avtal24.se skriver du juridiskt korrekta avtal anpassade till just din specifika situation - antingen online eller tillsammans med en jurist via telefon. Väljer du att skriva ditt avtal online svarar du på ett antal frågor, samma frågor som juristen skulle ställa till dig vid ett möte. Utifrån dina svar skapas därefter ett skräddarsytt avtal som skickas direkt till din e-post.