Aktuellt för dig som medlem

H är samlar vi nya medlemserbjudanden, utbildningar och annat och aktuellt och nyttigt som kommer med ditt medlemskap. För att du enkelt ska kunna hålla dig uppdaterad.

• Vi har fyllt på lagret med nya profilprodukter

Du har väl inte missat våra fina profilprodukter som du som medlem eller er förening kan köpa till subventionerade priser. Vi har fyllt på lagret med nyheter - så ta dig en titt!

• Infonytt direkt till dig från och med 2021

Från och med nästa år kommer du få Infonytt direkt till din mejl från oss på kansliet. Vi gör detta dels för att underlätta för föreningarna dels för att vi vill kunna kommunicera direkt till dig som medlem.

• Försvarbart nr 4 2020 ute

Den 14 december landar nya numret av Försvarbart i medlemmarnas brevlådor. I detta nummer har vi fördjupat oss i LAS - lagen om anställningsskydd. Du kan också läsa om lokala omställningsmedel på Försvarsmakten, fördomar och hur du lär dig motarbeta dem, tips om hur föreningsstyrelser kan planera sitt arbete över året. Och en hel del till.

• Få grundläggande kunskap i hur föreningar fungerar via Sensus utbildningssajt

Här får du en grundläggande introduktion till hur det är att vara aktiv i en förening. Via rörlig media, fördjupnings- och reflektionsfrågor samt quiz får du förståelse för vad en förening är, gör och fungerar.

• Nytt medlemserbjudande hos Danske Bank

Nu finns ett nytt erbjudande från Danske Bank för dig som är medlem i Försvarsförbundet. Danske Bank erbjuder dig just nu en extra förmånlig bolåneränta, 3 år bunden effektiv ränta till 1,18%*.

• Försvarsmaktens FAQ med anledning av Covid-19

Försvarsförbundet har tillsammans med Försvarsmakten och övriga fackförbund på myndigheten tagit fram ett partsgemensamt FAQ med anledning av Covid-19, riktad till dig som är anställd på Försvarsmakten.