Är du platsombud?

Ä r du platsombud för Försvarsförbundet på din arbetsplats? Om ja hoppas vi att du kan hjälpa oss med två saker.

1. Kontrollera dina kontaktuppgifter

Vi vill gärna ha rätt kontaktuppgifter till dig. Att vi har det är viktigt, och just nu lite extra viktigt, eftersom vi på kansliet hoppas kunna kommunicera mer direkt med dig framöver.

Du kan se och enkelt ändra dina kontaktuppgifter på ”mina sidor”. Här loggar du in med BankID. Har du inte tillgång till BankID går det bra att kontrollera och ändra dina uppgifter hos din förening eller direkt hos kansliets medlemsregister.

2. Är du registrerad som platsombud?

Vi vill också be dig att kontrollera att du är registrerad som platsombud. Det vill säga att din förening har angett dig som platsombud i medlemsregistret. Detta för att vi inte ska riskera att missa dig vid utskick, inbjudningar och så vidare. Men också för att vi gärna vill veta vilka som är platsombud hos oss.

Kontrollera på "mina uppdrag" att uppdraget står med. Du kan också kontrollera med någon i din föreningsstyrelse.

Kontakta oss

Vill du mejla din förening är adressen foreningX(at)forsvarsforbundet.se (ersätt X med föreningens nummer i siffror).

Övriga kontaktuppgifter till din förening hittar du här.

Har du frågor, saknar tillgång till vår webbplats eller BankID, kontakta kansliet på 08-402 40 00 eller medlem(at)forsvarsforbundet.se.

Nyfiken på uppdraget?

Här kan du läsa mer om vad det innebär att vara platsombud. Låter det som något för dig så hör av dig till din förening så berättar de hur du går vidare.